Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Орлівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04390848) був реорганізований і увійшов до складу Свеської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

РЕГЛАМЕНТ

роботи Орлівської сільської ради сьомого скликання

РОЗДІЛ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

            Згідно з  Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Законом) сільська рада є органом місцевого самоврядування Орлівської територіальної громади з власною компетенцією, в межах якої діє самостійно.

            Рада складається з депутатів, обраних до Закону України «Про  місцеві вибори» .

            Загальний склад ради (кількість депутатських мандатів) визначаються радою попереднього скликання відповідно до закону про вибори.

            Сільський голова обирається безпосередньо населенням (територіальною громадою) на основі загального рівного прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком в порядку визначеному чинним законодавством. Здійснює свої повноваження на постійній основі і за посадою очолює виконавчий комітет ради.

            Сільська рада утворює і обирає постійні комісії та інші комісії, секретаря ради. Рада утворює виконавчий комітет, визначає його кількість і затверджує персональний склад.

            Повноваження сільської ради, сільського голови, виконавчого комітету можуть бути припинені достроково у випадках передбачених Законом.

            Строк повноважень сільської ради – визначений згідно чинного закодавства.

            У своїй діяльності сільська рада керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України, цим регламентом.

            Сільська рада в межах своєї компетенції самостійно вирішує питання місцевого значення, виходячи з інтересів територіальної громади та здійснює від її імені функції та повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом та іншими нормативними документами.

            Сільська рада несе відповідальність за законність і наслідки прийнятих нею рішень.

            Шкода, завдана в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності, відшкодовується радою в повному обсязі за рахунок власних коштів.

            Сільська рада здійснює свої повноваження на основі активної участі в її роботі кожного депутата та сільського голови.

            Депутат виконує свої повноваження не пориваючи зв’язків з виробництвом чи службовою діяльністю.

            Рада проводить свою роботу відкрито, гласно, систематично інформує населення про свою діяльність, прийняті рішення та хід їх виконання.

РОЗДІЛ ІІ

ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ РАДИ

            Сільська рада проводить роботу згідно з планом, який складається на рік та затверджується на сесії.

            За згодою ради сільський голова, постійні комісії при необхідності можуть вносити зміни в план роботи ради.

            Пропозиції щодо плану роботи, які надходять від депутатів постійних комісій, виконкому, громадських об’єднань та органів самоорганізації населення, подаються не пізніше ніж за 20 днів сільському голові, який складає проект плану та виносить його на обговорення постійних комісій. Після цього проект плану виноситься на розгляд ради.

            Постійні комісії планують свою роботу на рік, виходячи з плану роботи сільської ради, плану соціально-економічного розвитку, цільових комплексних програм та рішень ради.

            Виконавчий комітет планує свою роботу на півріччя.

            Контроль за виконанням плану роботи сільської ради здійснюють сільський голова,  постійні комісії, депутати ради.

РОЗДІЛ ІІІ

СЕСІЇ

1. ПОРЯДОК СКЛИКАННЯ

Сільська рада проводить свою роботу сесійно.

            Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

            Рада правомочна розглядати і вирішувати питання віднесені Законодавством України до її відання.

            Виключно на пленарних засіданнях ради вирішуються питання:

  • затвердження регламенту ради;
  • утворення і ліквідація постійних комісій;
  • утворення виконавчого комітету;
  • обрання на посаду та звільнення секретаря ради;
  • а також інші, передбачені Законом (стаття 26 пункт 1)

            Сесії ради скликаються сільським головою в міру необхідності але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок не рідше , ніж один раз на місяць.

            У разі немотивованої відмови сільського голови або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається секретарем сільської ради. Перелік випадків передбачених Законом.

            Коли ж сесію не скликає сільський голова чи секретар ради у двотижневий строк на вимогу суб’єктів, зазначених у Законі (частині 7 статті46) сесія може бути скликана депутатами відповідної ради, які становлять не менше як одну третину складу ради, або постійною комісією ради.

            Рішення сільського голови про скликання сесії ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніше як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках – не пізніше, як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається винести на розгляд ради.

            Повідомлення подаються шляхом розміщення оголошень у встановлених місцях або попередженням особисто кожного депутата письмово або усно.

            На будинку де працює рада, піднімається Державний прапор України (у випадку коли сесія відбувається поза приміщенням сільської ради).

            Проекти рішень з основних питань, інші документи та матеріали з питань, які передбачається винести на розгляд ради, доводяться до відома депутатів не пізніше як за 3 дні до відкриття сесії.

            Сесія ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

            Якщо на сесію з’явилась менша кількість депутатів (не менше п’яти) шляхом голосування може прийматись рішення про проведення засідання. Але при цьому сесія не може розглядати питання передбачені Законом у статті 26 пункту1.

            Засідання ради проводиться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.

            На засідання можуть запрошуватися депутати вищого рівня, представники державних органів влади, політичних партій, громадських організацій, трудових колективів, органів самоорганізації населення.

2. ПІДГОТОВКА ПИТАНЬ

            Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть виноситися сільським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом сільської ради.

            Питання для розгляду на сесії сільської ради, пропозиції про їх зміну або уточнення формування, пропозиції про додаткові питання, які виносяться на розгляд  ради, подаються сільському голові з повним обсягом матеріалів не пізніше як за 10 днів до початку роботи сесії.

            Сільський голова розглядає подані пропозиції з урахуванням думки відповідної комісії, приймає рішення про прийняття пропозиції або її відхилення, інформує депутатів ради на сесії про пропозиції, які надійшли щодо порядку денного засідання.

            Остаточний порядок денний сесії затверджується сільською радою на пленарному засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

            Доповіді, інформації, довідкові матеріали та проекти рішень з питань, які виносяться на сесію готуються постійними комісіями в межах їх компетенцій, депутатами або комісіями по підготовці питань, які утворюються розпорядженням сільського голови або рішенням ради, виконавчим комітетом.

            Проекти бюджету, планів, місцевих програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань розробляються виконавчим комітетом.

            При підготовці питань, що виносяться на розгляд сесії сільської ради враховуються думки та пропозиції виборців.

            Проекти рішень сільської ради з основних питань розглядається постійними комісіями.

3. ВЕДЕННЯ

            Першу сесію новобраної сільської ради скликає сільська виборча комісія. Відкриває засідання голова сільської виборчої комісії і веде її до відома інформації голови комісії про підсумки виборів депутатів та сільського голови і визнання їх повноважень.

            Послідуючі сесії веде сільський голова, а у випадках, передбачених Законом (статті 46 пункту 10), один з депутатів. Питання про тривалість сесії вирішується сільською радою на пленарному засіданні.

            Час доповіді, співдоповіді та заключного слова встановлюється сесією за погодженням з доповідачем та співдоповідачем, але не більше однієї години для доповіді та 20 хвилин для співдоповіді, крім випадків, погоджених з депутатами.

            Виступи в обговоренні тривають до семи хвилин. Для повторного виступу з одного питання , виступи при обговоренні проектів рішень, кандидатур, пропозиції по порядку ведення засідання з мотивів голосування, для заяв, внесення запитів, пропозицій до 3-х хвилин.

            При необхідності головуючий має право за згодою більшості від присутніх депутатів продовжити час для виступу.

            Перерви в роботі оголошуються через 2 години на 20 хвилин.

            Порядок роботи сесії та інші процедурні питання приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх депутатів.

            Секретар сільської ради веде протокол сесії, реєструє депутатів та їх запити, питання, довідки, повідомлення та інші матеріали, проводить підрахунки голосів при проведенні відкритого голосування.

            Для проведення таємного голосування та визначення його результатів сільська рада обирає відкритим голосуванням лічильну комісію з числа депутатів.

            Лічильна комісія обирає голову та секретаря. Рішення лічильної комісії приймається більшістю голосів.

            Бюлетені для таємного голосування виготовляються під контролем лічильної комісії за встановленою нею формою по кількості обраних депутатів і видаються членом лічильної комісії згідно з списком. 

            Про результати таємного голосування лічильна комісія складає протокол, який підписується всіма членами комісії, по доповіді комісії сільська рада відкритим голосуванням більшістю голосів від кількості депутатів присутніх на сесії, приймає рішення про затвердження результатів таємного голосування.

4. ДЕПУТАТ РАДИ

            Депутат користується вирішальним голосом з усіх питань, які розглядаються. Має право обирати і бути обраним в органи сільської ради.

            При голосуванні по одному питанню кожний депутат має один голос і подає його за пропозицію чи проти неї, або утримався. Депутат зобов’язаний особисто здійснювати голосування.

            При встановленні результатів голосування до загального складу ради включається сільський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради і враховується його голос.

            Депутат має право вносити пропозиції щодо порядку денного сесії, порядку розгляду та суті обговорюваних питань, складу органів, що утворюються або обираються радою та кандидатур посадових осіб, що обираються , призначаються або затверджуються.

            Депутат звертається з запитами, бере участь у дебатах, вносить проекти рішень або поправки до них.

            Прохання про надання слова для виступу у дебатах з питання, яке розглядається радою, передається секретарю сільської ради, який веде протокол сесії. Секретар реєструє в порядку черговості їх подання та подає головуючому.

            Під час виступу на сесії депутат не повинен використовувати грубі та некоректні слова, закликати до незаконних дій. Якщо ж таке трапилось, головуючий має право зробити зауваження про недопустимість подібного і позбавити слова.

5. ГОЛОВУЮЧИЙ НА СЕСІЇ

            Головуючий на засіданні сільської ради забезпечує виконання положень цього регламенту. Головуючий керує засіданням ради, слідкує за дотриманням кворуму та порядку її роботи. Надає слово доповідачам, співдоповідачам та виступаючим у послідовності надходження записок секретарю. Надає слово для виступів в дебатах з обговореного питання особам запрошеним на сесію, при цьому депутати мають право на першочерговий виступ. Має право в необхідних випадках за згодою депутатів продовжити час виступу. Оголошує письмові запити, заяви та довідки депутатів, надає депутатам слово для усних запитів, запитань та довідок, а також зауважень щодо ведення сесії.

            Проводить голосування депутатів з питань, які потребують прийняття рішень ради та оголошує його результати. На початку відкритого голосування оголошує кількість пропозицій, які надійшли на голосування, уточнює їх формулювання, нагадує якою більшістю голосів може бути прийняте рішення. При грубому порушенні порядку засідання, має право просити залишити засідання порушника, який не є депутатом сільської ради. Дає доручення, пов’язані з забезпеченням роботи сесії, постійним комісія та депутатам.

            Головуючий оголошує листи, що надійшли на адресу сесії, а при потребі організовує їх розгляд у порядку визначеному Законом.

            Дебати з питань, що розглядаються, припиняються за рішенням сільської ради. Перед їх припиненням головуючий інформує про кількість депутатів, які записалися для виступу і виступили. Депутат має право наполягати на своєму виступі, що виноситься на голосування.

            За бажанням депутатів, які не виступили, тексти їх виступів можуть додаватись до протоколу сесії.

            Після закінчення обговорення доповідачі та співдоповідачі мають право виступу з заключним словом.

            При необхідності в кінці сесії надається час, але не більше 20- ти хвилин, для виступів депутатів з короткими заявами та повідомленнями, дебати щодо цих заяв та повідомлень не відкриваються.

6. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

   Сільська рада з питань, що обговорюються, приймає рішення в межах, наданих їй Законом, забезпечує їх виконання, здійснює контроль за впровадженням рішень в життя.

            Розгляд пропозицій, доповнень, уточнень щодо проектів рішень сільської ради проводиться після прийняття внесеного проекту за основу.

            Рішення сільської ради приймається більшістю голосів від загальної кількості обраних депутатів ради і підписується сільським головою,  а в разі відсутності секретарем ради, а у випадках, передбачених Законом (стаття 46 пункт 10) депутатом, який головував на засіданні.

            Рішення сільської ради у п’тиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено сільським головою і внесено на повторний розгляд сесії з обгрунтуванням зауважень. Якщо рада відхилила зауваження сільського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.

            Рішення ради нормативно-правового характеру набувають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень в дію.

            Оприлюднення рішень відбувається у формі розміщення їх на дошці оголошень біля приміщення сільської ради та направлення їх за відповідними адресами.

            Рішення сільської ради надсилається відповідним підприємствам, установам та організаціям, посадовим особам, доводяться до відома населення у разі необхідності не пізніше як у 10-ти денний строк після їх прийняття, якщо не встановлено іншого строку.

            Рішення сільської ради, прийняті в межах наданих їй повноважень, є обов’язковими для виконання усіма розташованими на території ради підприєствами, установами та організаціями, посадовими особами, об’єднаннями громадян, виконавчим комітетом сільської ради, а також громадянами.

При наявності факту конфлікту інтересів голова сільської ради,  депутат сільської ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень радою за умови попереднього самостійного публічного оголошення про це під час пленарного засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

7. ПРОТОКОЛ СЕСІЇ

            Кожна сесія сільської ради оформляється протоколом, який веде секретар сільської ради. В ньому зазначаються такі дані:

            найменування ради, порядковий номер сесії ( в межах скликання), дата та місце проведення;

            число депутатів, обраних до ради, число присутніх та відсутніх;

            порядок денний сесії, прізвище, ініціали та посаду доповідачя і співдоповідача з кожного питання;

            прізвище, ініціали та номер виборчого округу депутатів, що виступили в дебатах ( для інших – посаду), а також для тих, хто вніс запити та їх тексти;

            перелік усіх прийнятих рішень із зазначенням голосів, поданих за рішення, проти, та тих, що утримались.

            До протоколу додаються рішення, прийняті сільської радою, письмові запити депутатів, список відсутніх та присутніх на сесії депутатів, список запрошених.

            Протокол сесії сільської ради підписується сільським головою, у разі його відсутності – секретарем сільської ради, а у випадку передбаченому Законом – депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на засідання.

РОЗДІЛ IV

СІЛЬСЬКИЙ ГОЛОВА

            Сільський голова обирається територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права, шляхом таємного голосування і здійснює свої повноваження на постійній основі.

            Сільський голова забезпечує додержання Конституції та Законів України, виконання актів Президента України, рішень обласної, районної та сільської рад, розпоряджень голови районної державної адміністрації, організовує роботу сільської ради та її виконавчого комітету.

            Сільський голова є головною посадовою особою територіальної громади. Сільський голова очолює виконавчий комітет сільської ради, головує на його засіданнях.

            Повноваження сільського голови можуть бути достроково припинені у випадках, передбачених Законом.

РОЗДІЛ V

СЕКРЕТАР СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

            Секретар сільської ради обирається з числа депутатів та працює в раді на постійні основі.

            За рішенням ради здійснює повноваження секретаря виконавчого комітету сільської ради і за посадою входить до складу виконавчого комітету. У разі відсутності сільського голови здійснює його повноваження.

            Разом з сільським головою організовує підготовку сесій ради, питань, що виносяться на розгляд ради, забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

            За дорученням сільського голови координує діяльність постійних та інших комісій сільської ради.

            Організовує здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів.

            Секретар здійснює свої повноваження у відповідності з Конституцією України, Законом та функціональними обов’язками згідно з розпорядженням сільського голови.

            Секретар забезпечує зберігання офіційних документів, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано.

            Повноваження секретаря можуть бути достроково припинені за рішенням сільської ради.

РОЗДІЛ

ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

            Повноваження постійних комісій, організація роботи, взаємодія з іншими органами передбачені Положенням про постійні комісії сільської ради, затвердженим радою.

РОЗДІЛ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

            Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до формування нового складу виконавчого комітету.

            Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою.

            Персональний склад виконавчого комітету сільської ради затверджується радою за пропозицією сільського голови.

            Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського голови, секретаря виконавчого комітету, а також інших осіб.

            До складу виконавчого комітету сільської ради входить також за посадою секретар відповідної ради.

            Очолює виконавчий комітет сільської ради відповідно сільський голова. У виконавчому комітеті сільської ради функції секретаря виконавчого комітету за рішенням ради може здійснювати секретар відповідної ради.

            До складу виконавчого комітету сільської ради не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради.

2. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ, ПІДГОТОВКА ТА ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ЗАСІДАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РАДИ

            Виконавчий комітет проводить свою роботу згідно з планом, який складається на півріччя та затверджується на засіданні виконавчого комітету.

            Контроль за виконанням плану роботи виконавчого комітету покладається на секретаря ради.

            Матеріали з питань, що виносяться на обговорення засідань виконавчого комітету надаються секретарю виконавчого комітету не пізніше ніж за 5 днів до засідання. Ці матеріали включають:

            - проект рішення виконавчого комітету, в необхідних випадках погоджений із зацікавленими організаціями;

            - довідку про зауваження до проекту (якщо вони є);

            - список осіб, які запрошуються на засідання виконавчого комітету.

            Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку матеріалів до засідання виконавчого комітету покладається на осіб, яким доручено готувати дані матеріали.

            Секретар виконавчого комітету контролює своєчасність подання матеріалів до засідань та перевіряє наявність всіх матеріалів і правильність їх оформлення.

            Особи, які одержали проект рішення та інші матеріали, до засідання уважно їх вивчають і при наявності зауважень і пропозицій чітко їх формулюють з тим, щоб у разі згоди виконавчого комітету з цими зауваженнями і пропозиціями можно було б відобразити їх у рішенні.

3. ПОВНОВАЖЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

            Виконавчий комітет сільської ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом до відання виконавчих органів ради ( статті 27-40).

            Виконавчий комітет сільської ради:

  • попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;
  • координує діяльність виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників.

            Сільська рада може прийняти рішення про розмежування між її виконавчим комітетом ради та сільським головою в межах повноважень, наданих Законом виконавчим органам сільських ради.

4. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

            Основною формою роботи виконавчого комітету сільської ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликається сільським головою а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї фукції – секретарем виконавчого комітету в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

            Сільський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської ради, головує на його засіданнях.

5. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

            Виконавчий комітет з питань, що обговорюються, приймає рішення в межах наданих Законом, забезпечує їх виконання, здійснює контроль за впровадженням рішень в життя.

            Розгляд пропозицій, доповнень, уточнеь щодо проектів рішень виконавчого комітету сільської ради проводиться після прийняття внесеного проекту за основу.

            Рішення виконавчого комітету сільської ради приймається більшістю голосів від загального Рішення виконавчого комітету сільської ради складу виконавчого комітету і підписується сільським головою, а в разі відсутності – секретарем ради.

             Рішення виконавчого комітету у 5-ти денний строк з моменту його прийняття у разі незгоди сільського голови може бути зупинено його розпорядженням та винести дане рішення на розгляд відповідної ради.

            Рішення виконавчого комітету нормативно-правового характеру набувають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо виконавчим комітетом не встановлено більш пізній строк введення цих рішень в дію.

            Оприлюднення рішень відбувається у формі розміщення їх на дошці оголошень біля приміщення сільської ради та направлення їх за відповідними адресами.

            Рішення виконавчого комітету сільської ради надсилаються відповідним підприємствам, установам та організаціям, посадовим особам, доводяться до відома населення у разі необхідності не пізніше як у 10-ти денний строк після їх прийняття, якщо не встановлено іншого строку.

            Рішення виконавчого комітету сільської ради, прийняті в межах наданих повноважень, є обов’язковими для виконання усіма розташованими на території ради підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, об’єднаннями громадян, а також громадянами.

6. ПРОТОКОЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

            Кожне засідання виконавчого комітету сільської ради оформляється протоколом, який веде секретар виконавчого комітету. В ньому зазначаються такі дані:

            найменування ради, порядковий номер засідання, дата та місце проведення;

            число членів виконавчого комітету, число присутніх та відсутніх;

            порядок денний засідання виконавчого комітету, прізвище, ініціали та посаду доповідача і співдоповідача з кожного питання;

            прізвище, ініціали членів киконкому, запрошених що виступили в дебатах ( для інших – посаду), а також для тих, хто вніс запити та їх тексти;

            перелік усіх прийнятих рішень із зазначенням голосів, поданих за рішення, проти, та тих, що утримались.

            До протоколу додаються рішення, прийняті виконавчим комітетом.

            Протокол виконавчого комітету сільської ради підписується сільським головою, у разі його відсутності – секретарем сільської ради.

РОЗДІЛ VІІІ

КОНТРОЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

            Сільська рада у межах своєї компетенції здійснює контроль за діяльністю створених органів ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території сільської ради та забезпечує дотримання законності.

РОЗДІЛ ІХ

ДОСТРОКОВЕ ПРИПИНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Повноваження сільської ради можуть бути достроково припиненими у випадках:

            а) якщо рада прийняла рішення з порушенням Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законів, прав і свобод громадян,  ігноруючи при цьому вимоги компетентних органів про приведення цих рішень у відповідність із законом;

            б) якщо сесії ради не проводяться без поважних причин у строки, встановлені Законом та цим регламентом або рада не вирішує питань, віднесених до її відання.

            Повноваження ради можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму.

            За наявності підстав, передбачених частиною першою статті 78 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення суду про визнання актів сільської ради незаконними, висновків відповідного комітету Верховної Ради. Верховна Рада України може призначити позачергові вибори сільської ради.

            Порядок проведення позачергових виборів сільської ради визначається законом про вибори.

 

Секретар сільської ради                                                                                     О.В.Качан

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *